Friday, May 29, 2009

从唔呈现在脸上

我嘅唔开心
从唔呈现在我嘅脸上
所以懂我嘅人
未必知道我嘅心情
我就系爱隐藏我嘅心情
所以往往我嘅心情系几咁唔开心
我嘅想哭
都唔会有人知
有时觉得自己好傻
自己呃自己
唯有等到深夜
自己一个人
要睡时
就会想东想西
就在个个时候
哭了....
心情嘅矛盾
令我觉得好烦
即使你学会
即使你了解
即使你想通
此中都已经
在你心目中
留下了烙印
要铲除它
系一件好难嘅事
现在和将来
都会有好大嘅改变
.................................
前日我驾车去做工同返屋企
都在车流下了眼泪
虽然我系哭包
但系我系有原因嘅
眼泪系从心里流露出来嘅
暂时冇也给我寄托
所以心情变化好大
都唔想伤给无辜
唯有自己发自己脾气
呢个就系我
以加我想要点我都唔知
等我恢复心情
可能会好滴


以上所言
我都唔知自己讲紧咩
对唔住大家
浪费时间读我嘅blog

No comments: