Saturday, October 23, 2010

只係想給自己
空間
開心
有很難嗎?
我希望"x"明白
不係你打擾我
而係我想自己一個人
希望你明白一切
唔係ignore你
唔係我Hurt你
而係
一個人
我現在向冷靜自己
向前沖...出發
我係我唔要"x"
而係我一個人
會好很多
每個人嘅想法
唔同
你都係
唔好否認
給我時閒
唔好逼我
得冇...??
我會驚
我會逃避
我唔想搞到咁姜
你明嗎...??
唔可否認
我嘅自私
我嘅態度
我嘅無奈
我嘅變化
太快
我唔想搞到
我係度逃避
我係度驚
我係度想我要點做
你唔開心
我都係
唔該...............
給個係時閒
俾大家
應該會好滴
唔該..............
我開始驚咗...
唔會係件好事
知道冇...??
明白??

No comments: