Tuesday, October 12, 2010

今日我聽到
我身邊嘅一個女子
嘅一個恐怖故事
雖然我哋唔係識咗好久
但係...今日我聽到嘅時候
我真係好驚訝
好恐怖...
[點恐怖咧...??]
你可以想像一個女子
擁有超過 5 個臉孔以上
佢可以用唔同嘅方式同臉孔
對不同嘅男人
同一時間同唔同嘅男人
共享唔同嘅生活
[雖然聽起來...有啲享受...但係...xxx]
但係對我來講...
真係冇可想像嘅變態
我會覺得
佢嘅生活好有心機
我好驚有心機嘅女人
好驚...好驚...好驚...
加上我好驚我觸摸唔到佢哋lum麥...
恐怖嘅感覺好重哦...
真嘅超出我嘅預料
我看到佢嘅大膽
佢嘅"英勇"
佢嘅一切唔人可以做到
唔人想像到
簡直就係
"人類新品種"
勁...!!!

No comments: