Thursday, November 19, 2009

结婚季节

年尾真嘅係一个结婚季节
一直睇到各个"红炸弹" 係身边嘁出咁转
真恐怖...
都係替佢哋开心嘅
年尾新娘真嘅咁好做咩...
haha^^
我都有几摊有出席...
全部三五识七...真白痴
[我係唔鍾意应酬係人...so...都唔办法...就顶硬上啦...不过如果係自己朋友嘅...我终开心...haha...^^]


————————————————————————————


唔知点解
我最近好矛盾
唔知自己想要什么
好似迷失自我咁
发生了之前嘅各件事
我就一直耿耿于怀
好过唔去
吞唔落去咁
真嘅好辛苦
唔想挣扎
各日终于痛哭咗一晚
依然...
看唔开...haiz~
人生啊...........
咁又何谓咧???

————————————————————————————


昨日听到朋友讲
马来西亚真嘅会落雪
真嘅几怀疑
难道真嘅有冬天
haha^^
想起真嘅几荒谬
可能嘅....唔知几时jek嘛...
等咯......haha^^
期待^^ 呢一日嘅来临...

No comments: