Thursday, October 29, 2009

寂寞...

每个人都认为
我唔会寂寞
点解我就偏偏嘅係每个夜晚感到寂寞
寂寞到我觉得好可怕
佢放工我番觉
连遇见都是奇迹
虽然同屋不过都係一样嘅
大家嘅空间都好大
都唔知佢记得我冇
好癐啦...
冇力...
冇助...
好傻...
你成日问我:

係唔係挂住你??
你认为呢??

我好惊你答应我嘅事
因为你成日都
开空投支票
我已经唔会相信咗
心淡...
[正如我饿死你都没出现]

伤痛永远难痊愈
你明冇??
因为太深

今晚嘅的夜深
好寂寞
好清静
好冷

好想有个安全地方
靠一靠
可惜佢唔係
................................
................................
................................
T.T

No comments: