Friday, September 25, 2009

解闷解烦恼解压力

做人真嘅好矛盾
俗语有话: 人生有几多个十年
人生就一定係有起起跌跌嘅...
没跌过边知痛咧...
只係睇你哋如何解决著...

睇见我身边嘅每个人
承受嘅...担心嘅
我真嘅冇能为力帮到
只会感觉到压力
我都有我自己嘅烦恼
真所谓: 家家有本难念的经

如何让自己係唔开心当中
搵到属于自己嘅欢乐
呢个先係最重要嘅
如果一直印住
只会令你lum埋一边
咁何谓咧?

我经过嘅係唔多
不过亦都唔少
唔好呃阿姐见识少啊...

乜嘢都好啦...
自己开心最重要
人係自私嘅
冇人係大方同伟大嘅
难道佢有金拾会叫埋你咯...
慢慢等啦...

我已经尽量睇透同睇开滴啦...
虽然改变唔到乜嘢...
我喜欢就得啦...哈哈...

哈哈...今日好多废话
好多嘢lum唔通
好辛苦啊...
头快爆啦...

No comments: