Tuesday, July 14, 2009

又一日...

今日又早返...
不过...都係早个一粒钟...
但係心情...好不平服...
越来越多人辞职啦...
都唔知点算...
一返来...
就挽工...为自己扑后路咯...
费事一无所有...
公司越来越死...
感觉就係唔应该係此地留步...
留多一分一秒....都会死

我即将踏入量地官行业...
Bryan记得热烈欢迎我加入你的行业

以家我已经係半量地唑啦...
好唔耐...
不知所措...
第一份室内设计工...
亦都係恐怖嘅一份工

挽工啊!!!
挽工啊!!!
挽工啊!!!
挽工啊!!!

努力!!!
加油!!!
努力!!!
加油!!!

如果你要我地留底
你自己要做个好样
令你员工佩服
如果唔...
吃自己啦...
虽然我同情你...
我亦都挨挽餐饭吃gah...
醒目滴啦...

No comments: