Friday, July 10, 2009

冇心情

冇心情嘅返工
咁係叫做返工?
日日facebook
写blog [唠人]
冇工钱嘅工
叫做益工

由第一日返工
就係咁...
真冇返工缘...
正所谓:打工都係挽餐饭吃着...
不过...以家连餐饭都就来冇钱吃
又何必打呢份工咧?

虽然[巨]讲我可以用巨嘅钱
不过点好意思咧...
始终大家都有返工...
要用人家嘅血汗钱咩???
唯有忍...
唔知到几时爆发着...
我都算忍得嘅啦...
只要巨地河水不犯井水
我冇问题
唔好来惹我咯...
我真嘅会发瘟

我发瘟係件好可怕嘅事来gah...
唔好惹我...
我唔包你全家xx
我会晤会报晒出来
就好尽快出工钱啦...
第一份工
已经係如此可悲
未来我如何
係呢行挽吃咧...
应印咁大...

No comments: