Monday, April 5, 2010

好來冇同阿媽傾解啦....

今日第一次係新公司返星期日
感覺仲好新鮮
唔知幾時會晤想返星期日咧
hahaha....黐咗線
今日返到屋企
想去pasar malam買嘢食嘅
點知落水
嗨....
我哋到最尾都係去咗
pj murni食
好似好遙遠
不過想食
唯有去咗
依然都係gum多人
返時...我媽無端端打電話來
[好神奇哦...]
不過.........
佢嘅聲有點沉重
搞到我好驚
返到屋企
佢冇俾我任何嘅反應
好沉重
我就坐低
原來佢係想同我傾解
嗨......仲以為乜事
傾咗好多嘢
由我細佬
讀書情況
[應為我有頭到尾....冇問過]
傾到我
[ 問大家一句...難道我表面俾大家嘅感覺係我對呢段感情好不認真? ]
點解大家都覺得我係player
連我媽都問我
嗨.......點搞???!!!!!
我真的好認真
冇玩
可以信我冇???!!!!
一路以來
我爸都好疼我
冇乜嘮我
我媽冇乜管我
佢哋知我實lum
我比我細佬妹實lum
但係邊個阿爸阿媽唔關心
自己仔女.....
傾到我妹
大家都冇眼睇
無話可說
癐啦....
睡啦....
晚安.....
[ 好來冇同阿媽傾解啦 ]

No comments: